20.9.2014

MOVE

Mä muutin. En tosin kauemmaks kuin autotallirakennukseen meän pihalle, mutta homma oli sitäkin isompi. Ja merkitys kai isoin.

Blogia kauan seurannet lukijat tietävät, etten ole pitkään aikaan omistanut omaa huonetta. Sellaista jossa on neljä seinää, lattia ja katto ja ne kaikki pinnat ois mun käytössä. Muistikuva tällaisesta on ainakin seitsämän vuotta vanha.

Kolme makuuhuonetta ja kymmenhenkinen perhe. Siinä joutuu ite kukanenkin menemään mukavuusalueen ulkopuolelle majoitusasioissa. Inhoan epäjärjestystä, pölyä ja turhia papereita. Kaks veljeäni eivät vaan oo ihan samaa typpiä. Siksi se olin aina minä joka siivosi.

Nyt ne on kuitenkin vaan ärsyttäviä muistoja. Remontoitu lämminvarasto on nyt mun koppini. Tuntuu ihan uudelta, omalta kämpältä, vaikka se pelkkä huone onkin.


Sisustus ei oo sitä mihin oon tottunu; siistiä, särmikästä ja suoria linjoja. Se on värikästä, liikaa harmaata ja asioita joita tahtomattani joudun säilyttämään uudessa huoneessani. Kuntopyörä, reikä seinässä, ällöttävän värinen putkilamppu, ruma imuri, Tex Willerit. Ne ei vaan saa mua ärsyyntymään just nyt. Ette voi kuvitellakkaan sitä tunnetta joka tästä 'vapaudesta' syntyy. Ja kolme vuotta kestäneestä unelmoinnista.


Ens yö on eka yö uudessa huoneessa. Jännittää. Hankala välillä uskoa todeksi. Miten muka minä?

Tänään koko päivä meni touhutessa. Maanantaina on koe ja kuupperi. En jaksa stressata.

Kivaa lauantai-iltaa!

 PS// koko huonepostaus on suunnitelmissa, jos kiinnostaa!

4 kommenttia:

Tervetuloa Piece of cake -blogin kommenttiboxiin! Tänne voit lähettää kysymyksiä, mietteitä, kehuja, RAKENTAVAA kritiikkiä, ehdotuksia jne. Vahvistan kommentit ennen niiden julkaisua. Ilkeät, asiattomat ja loukkaavat kommentit menevät suoraan roskapönttöön!

KIITOS♥