21.5.2014

tervetuloa kesä ja napapaidat

Moikkamoi ja tervetuloa kesä!
Mulla on tänään synttärit! Tein eilen itselleni kakun ja tänään täti tulee meille. Tälle päivälle on suunnitelmissa myös herkkusynttäripiknik tohon vähän matkan päähän, kaverin kans.

Oon taas takaisin täyttämässä sitä hiljaisuutta jota ehti kertyä jo reilu viikon verran. Hinkua tänne on ollutkin - ja paljon.

Tänään mä esittelen teille yhen mun ehottomasti lemppariasuista, joka mulla oli päällä viime lauantaina. Tehtiin kuoron kans kevätretki Power Parkkiin. Huikee reissu! Kuvamateriaali nyt jäi aika vähiin, mutta ehkä sen ymmärtääki...


Muutamainen viikonloppu takaperin olin parin tädin kans Oulun keskustassa viettämässä päivää. Tarkotuksena oli ettiä takkia, kenkiä ja mekkoa, mutta löysinkin vain tuon valkosen, vähän navan alapuolelle ylettyvän t-paidan. Ei siinä valittamista silti ole, sehän on niin kiva!


Myös housut on uuet. Siitä asti ku mun luottohousut meni rikki, hamusin ittelleni mustia jeggingssejä (?). Ja löysin sellaset Micks'istä! Ahlaav. Totta, myös laukku kiiltää vielä puhtauttaan. Ostin senkin miksistä - ei keskittymiskyky riitä kirjottaan oikeen, koska ulkona on mahtava sää ja katse hapuilee koko ajan ikkunasta ulos. Ja nyt on jo kiirekkin.


Mainittakoon vielä uusi korukin. Suodaan sille se kunnia.

Uutuudet sikseen. Kuvailen teille sen mun synttärikakun myös, jos kaikki menee ihan putkeen.


Nyt oon kuitenkin jo sen verran aikataulusta jäljessä, että täytyy lopettaa! Täällä blogin parissa viettäis tunnin jos toisenkin - jos ulkona ei ois niin kiva sää.

Nauttikaas näistä säistä, tää on jotain ainutlaatuista♥ Lämpimiä ja kiireettömiä kesäpäiviä♥

xKesäfiilistellu

2 kommenttia:

Tervetuloa Piece of cake -blogin kommenttiboxiin! Tänne voit lähettää kysymyksiä, mietteitä, kehuja, RAKENTAVAA kritiikkiä, ehdotuksia jne. Vahvistan kommentit ennen niiden julkaisua. Ilkeät, asiattomat ja loukkaavat kommentit menevät suoraan roskapönttöön!

KIITOS♥