23.5.2014

hugs and b-day presents

Mun synttärit on mulle monesti se kesän tulon merkki - myös tänä vuonna. Keskiviikkona olleet synttärit meni aivan omalla painollaan, ilman suunnitelmia. Siks ne olikin parhaat synttärit pitkään aikaan.

Aamulla herätessäni mulla oli mielessä vaan äikän todennäköisesti sinä päivänä pilalle menevä väittely ja matikan koe. Ei positiivinen asia ollenkaan. Kuitenkin, kun eka kertaa sinä aamuna räpläsin mun pikkusta pockettia, huomasin sen olevan täynnä onnitteluja. Päivä parani huomattavasti.

Matkalla kaverille ja sitä kautta kouluun sain tuplahalin, oli ihana ylläri! Koulussa mua ootti Amo pistaasipähkinäpussin, kirjeen ja halauksen kera. Sekä monet muut halaukset ja onnittelut.


Normaalin koulupäivän jälkeen suuntasin Olgan kanssa kaupan kautta piknikille, läheiselle nurmikkoalueelle. Naminami ja naurua, kiitos


Piknikin aikana äiskä soitteli mulle ja vinkkas synttärivieraasta. Olin ihan mielissään, mutta maltettiin vielä hetki nauttia ja jutustella auringonkeltaisen viltin päällä.

Kotiin saavuttuani siellä odotti mun kummitäti, jota olin nähny viimeks varmaan viis vuotta sitte. Yllätys oli ihan huikee!


Siinä sitten kahviteltiin ja syötiin mun tekemää kakkua. Kuvat jouduin ottaa kyllä niin hätäseen, että ne ei ollu kummempia. Saas nähä tuleeko siitä sitten erillistä postausta lainkaan.

Pöyässä istuttuamme mun reilu 2 v pikkusisko kysyi s 3 minin puhelinpakettia kantaen että "onko tää tellu sun?". Olin iha mielissään ku tajusin että se oli mulle!


Kummilta sain neljä marimekon mukia ja lautasta sekä Geisha-rasian. Ihan huippu lahja! Nyt on vähän sievemmän näköstä kuvausrekvisiittaa blogikuvailuihinkin. Plussaa myöskin se, että nuo on mun omat ja saan ne sitten mun omaan kotiin.


Illemmalla mun täti tuli meille yöks pääsykokeiden takia. Meillä oli diili - mä teen kakun ja hän tuo mulle synttärilahjan. Sainkin tuon yllä olevan rannekorun. Se on ihana


Loppuilta menikin uuen puhelimen asetuksien säätämisessä ja sen fiilistelyssä. Oli loppujenlopuksi siis ihan huikee päivä! Lopussa vielä pikkunen kurkistus kakkuun.


Kiitos kaikille onnitteluista ja pikku paketeista

Nyt mä lähden viettämään täydellistä kesäviikonloppua! Löysinhän mää kerta vihdoinkin mekon ja kengät päättäreihin, lakkiaisiin ja kavereitten rippijuhliin.

xAurinkotellu

6 kommenttia:

  1. Ei vitsi! Sulla ollu huikee päivä!! :) ♡

    VastaaPoista
  2. Tuo eka kuva on jotenki ihanan täydellinen! NAM!
    Mullaki oli kiva päivä :)
    Viikon päästä nähdään, pus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava että sullaki oli kivaa meillä! Jep, ootan ku kuuta nousevaa!!♥♥

      Poista
  3. Tellu ooi oot ihana!<3

    VastaaPoista

Tervetuloa Piece of cake -blogin kommenttiboxiin! Tänne voit lähettää kysymyksiä, mietteitä, kehuja, RAKENTAVAA kritiikkiä, ehdotuksia jne. Vahvistan kommentit ennen niiden julkaisua. Ilkeät, asiattomat ja loukkaavat kommentit menevät suoraan roskapönttöön!

KIITOS♥