4.1.2014

Elämäni aakkoset

Tänään oon työstäny postausta nimeltä Elämäni aakkoset. En oo yhestäkään blogista lukenu tämmöstä postausta, mutta yks kaveri ehotti että tekisin joten... Monen kirjaimen kohalle ois tehny mieli laittaa montaki asiaa, mutta pysyin enintään siinä kahdessa. Enjoy!

A: aamupala. Ilman aamupalaa en lähe liikenteesee, onhan se päivän tärkein ateria! Ja mun mielestä mukavin. Viikonloppusin siihen voi värkkäillä kaikkea maan ja taivaan välillä ja kouluaamusin sitä piristää kasvikset ja hedelmät jjam.


B: bloggaaminen ja blogit. Blogin kirjottaminen on mulle tosi hyvä harrastus. Tykkään tästä tosi paljon ja tänne on kiva värkkäillä kaikkea. Tän avulla saa yhistettyä muutenkin nii monta harrastusta toisiinsa; leipominen, valokuvaus, kirjottaminen yms. Ja se muiden blogien lukeminen ja niihin kommentoiminen on myös tosi kivaa! Tää vaan vie jonkun verran aikaa, mutta pikkuvika :D


C: colour me!- blogi. Huikee ja piristävä, ihania vaatteita, persoonallista tekstiä, kaikkinensa täydellinen blogi ja sen pitäjä! Tulee hyvälle mielelle tätä blogia lukiessa.

D: duck face. Maailman raivostuttavin ilme, joka ei sovi mulle :D Njaah ei oikeen muuta sanottavaa, häiritsee vaan mun elämää ni piti mainita :DD

E: erilaisuus. Kesän aikana mun tyyli muuttui erilaiseksi, haluan monessa asiassa erottua joukosta enkä matkia muita ja kulkea massan mukana. Luonteen piirre.

F: frames. Taulujen kehykset ja taulut on pakkomielle sisustuksessa! Nillä saa niin monenlaisia juttuja koottua ja tehtyä, että ilman niitä en vois sisustaa mun kämppää tai huonetta.


G: googlekääntäjä. Ilman tätä ja muitaki googlen palveluja (paitsi plussaa) ois aika tylsä elämä. Kääntäjässä voi kuunnella niitä mahtavasti lausuttuja hömpötyksiä, mitä sinne koskaan haluaakaan kirjottaa tai kääntää. ja sen seurauksena saa nauraa.

H: huulirasvat & huumori. Oon huulirasvan keräilijä, ja ilman niitä mun huulet on ihan verillä ja riekaleiset, joten tärkee juttu mun elämässä varsinki talvella! Huumoriton elämä taas voi olla aika tylsää. Huono ja hyvä läppä tekee elämästä hauskemman.


I: instagram. Paras ajanviettotapa ikinä :D ja stalkkauspaikka.... Voitte seurata mua instassa @telllu

J: järjestelmällisyys. Oon aina ollu tosi looginen ihminen ja tykkään siitä ku tavarat on paikoillaan ja huoneessa mahtuu kulkemaan. Kaikki listat ja muut on mun juttuja ;)

K: kirjasto & kirjat. Jos haluutte pyytää treffeille ni paras tapaamispaikka vois olla kirjasto ;D hehe, mutta siis kirjastossa on useimmiten ihanan rauhallista ja sinne on kiva mennä lukemaan lehtiä tai kirjoja. Siellä voi myös rauhassa miettiä asioita ja vaan istuskella. Kirjojakin tykkään lukea tosi paljon, ja lemppareita on kaikki jännärit ja salapoliisiromaanit (mää muuten luin sen Sherlock Holmes- kirjan ja se oli ihan jebatsuikkeli :)). Kasin aikana ei vaan oo tullu luettua koska koulu vie aikaa.


L: leipominen. Noh tätä ei varmaan sen kummemin tarvii esitelmöidä...

M: muutokset. Ne on aika vaikeita paikkoja mulle, kun pitää päästää irti tutusta ja turvallisesta, mutta joskus ne tekee hyvääkin! Täytyy vaan rohkeesti mennä eteenpäi :)

N: netti. Ilman nettiä ei ois mun blogia, ei ois muitten blogeja, ilman sitä ois hankala pitää yhteyttä muualla asuviin kavereihin... Syitä löytyy, miks se on hyvä :D

O: onnellisuus. Se on ehkä tärkein asia elämässä, ei niinkään terveys. Jos olet sairas, mutta onnellinen,  on sekin enemmän kuin että jos olisit terve mutta et osaisi olla onnellinen.

P: ystäväni Petra, ehkä tärkein koko maailmassa!♥


R: rentoutuminen. Mulle tosi tärkeetä, koska muuten paahdan itteni loppuun. Joulukuussa rentouduin tehden lahjoja ja kuunnellen joululauluja, nyt siivoamalla tai kirjoittamalla tarinaa, olemalla kotona, oikeestaan en tiedä..

S: siivoaminen. Okei tää on melkeen sama ku järjestelmällisyys muttei siltikään. Siivoomiseen puran mun tunteet; vihan, ilon, ärsytyksen... Siinä ei tarvii aatella muuta ko sitä että tekee sen mahollisimman hyvin ja että lopputulos tulee olemaan siisti. Tää on mun juttu.

T: tarinat ja niiden kirjottaminen. Jos en oisais kirjottaa, en tiiä miten toteuttaisin itteeni luovasti. On mahtavaa ku saa luoda aivan uuden henkilön, sen perheen, elinympäristön ja tapahtumat. Karkaaminen todellisuudesta.



U: urheilu. Urheilu on nykyään aika tärkee osa mun elämää. Teen lihaskuntoa, oon asettanu ittelleni tavotteita, ja niihin päästäkseni mun on myös saatava energiaa tarpeeksi. Leuanveto on yks mun lemppari duunia ;)

V: vaatteet. Pitkään aikaan en oo jaksanu panostaa asuihin, koska koulupäivät on niin pitkiä ja sillon tekis mieli olla vaan lökäreissä. Ja kun niitä asuja ei ees ehdi kuvaamaan kolmen tunnin valon aikana :( Mutta muuten ne on mulle tärkeitä, ja niitä on kiva ostella. Paitsi että lompakko kärsii...

W: whats app ja we♥it. Käytännöllisiä sovelluksia, ja we♥itistä on kiva ettiä siistejä kuvia. Nääki tätä nettiajanvietettä... :P

X: heti tuli mieleen xylitoli XD. Purkkaa jauhan joka päivä, että kai sekin on iso osa mun elämää x'D


Y: ystävät. Ilman teitä, missä oisin? Ei voi sanoin kuvailla näitä tunteita. Kaikki koettu yhessä♥

Z: zoella. Vlogaaja joka on ihanan pirtee ja ilonen, kiva kattoo sen videoita! Jospa sitä salaa toivoo että enkunkielen taito karttuu myös... :D

Ä: äiti. Rakas motheri, josta on tullu läheisempi ja tärkeempi ku ikänä. En ois vuos sitten uskonu että meillä synkkaa tässä vaiheessa näi hyvi :D ♥

Siltä näyttää mun elämäni aakkoset tässä vaiheessa :) Jos tekin ootte tehny tai meinaatte tehä tän postauksen, niin linkatkaahan mullekkin! Tahtoo lukee :)

xTellu

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
  2. Hei tosi kiva postaus :) !

    VastaaPoista
  3. Uu, mulla on tosi monta samaa aakkosta! :-)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi5/1/14 10:43

    ööööööökin on aakkonen...... ;)

    VastaaPoista
  5. haha hyvä huomio y ;D se ei vaan oikee liity mun elämään nii en tehny siitä :)

    VastaaPoista

Tervetuloa Piece of cake -blogin kommenttiboxiin! Tänne voit lähettää kysymyksiä, mietteitä, kehuja, RAKENTAVAA kritiikkiä, ehdotuksia jne. Vahvistan kommentit ennen niiden julkaisua. Ilkeät, asiattomat ja loukkaavat kommentit menevät suoraan roskapönttöön!

KIITOS♥